2012. január 23., hétfő

SAMSUNG GALAXY S2 - Jelenlegi ára: 100 000 Ft

SAMSUNG GALAXY S2 ELADÓ! T-MOBILE FÜGGŐ! Használt, teljesen hibátlan, karc-és sérülésmentes! A vásárlás napján Brando fóliát kapott a kijelzőre és innentől tokban is tartottam! Minden tartozékával, dokumentációval, garancialevéllel! A fülhallgató még bontatlan! Az összes gyári fólia is meg van; ebből a kijelzőre való látszik az egyik fotón. : -) 2011. 07. 14-én vásároltam készülék csere akcióban. Aznap regisztráltam a Samsung honlapján, és így a garancia meghosszabbodott 2 hónappal, azaz 2013. 09. 14-ig GARANCIÁS! NEM MOBILTELEFON ÜZLET VAGYOK, MAGÁNSZEMÉLYKÉNT SZERETNÉM ELADNI! EZÉRT SEM CSERE, SEM BESZÁMÍTÁS NINCS! Az ilyen kérdésekkel kérem ne fárasszuk egymást! Köszönöm! Ezen kívül minden kérdésre szívesen válaszolok! Személyes átvétel Szegeden és Hódmezővásárhelyen. Egyéb esetben előre utalás után postázom értékbiztosítva vagy futárral küldöm (kb. 2e-2, 5e Ft. ), melynek a díja a kedves Vevőt terheli! KIVÉVE: villámár esetén állom a szállítási költséget! Utánvéttel nem küldöm!


Jelenlegi ára: 100 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-22 14:00
. SAMSUNG GALAXY S2 - Jelenlegi ára: 100 000 Ft